Explode -
Explode -
Explode -
Explode -
Explode - Ultimate
Explode -
Explode -
Explode -

Prijavljivanje

Max Creatine Monohidrate 500g

Šifra proizvoda: 5
1.250,00 rsd

Opis: Dodatak ishrani namenjen sportistima za poboljšanje performansi pri velikim naporima.

Pakovanje: 500g

100 % Creatine monohydrate instant – Dodatak ishrani namenjen sportistima za poboljšanje performansi pri velikim naporima. Naučno je dokazano da kreatin u minimalnoj dozi od 3 g dnevno povećava fizičke performanse pri kratkotrajnim vežbama visokog intenziteta, kao što su treninzi snage ili intervalni kardio treninzi. Željeni efekat se postiže već sa 3 g kreatina dnevno. 100 % Creatine monohydrate instant je instantiziran radi lakšeg rastvaranja.

Način upotrebe: 1 porciju (mericu) preparata (5g) pomešati sa 250 ml hladne vode i popiti nakon treninga. Za postizanje maksimalnog efekta, konzumirati i pre i posle treninga. U fazi punjenja, prvih nedelju dana, piti najmanje 2 porcije preparata dnevno. Nakon toga, u fazi održavanja, piti najviše 2 porcije dnevno.

Sastav:100% kreatin monohidrat.

Nutritivna vrednost kreatina

Kreatin, N-(aminoiminometil)-N-metil glicin, je ne-proteinska aminokiselina pronađena kod životinja i, u mnogo manjoj meri, kod biljaka. Sintetiše se u bubrezima, jetri i pankreasu od aminokiselina L-arginina, glicina i L-metionina. Dnevno se stvara oko 1-2 g kreatina, a još toliko se unese hranom. Posle sinteze se transportuje najvećim delom u skeletne mišiće, manje i u srce, mozak i druga tkiva.

Kreatin unet hranom ili suplementima se apsorbuje iz tankog creva. Sistemskom cirkulacijom dospeva do ćelija ciljanih tkiva, u koje ulazi zahvaljujući specifičnom kreatin-transportnom sistemu.

Delovanje kreatina je još uvek delimično nejasno i mehanizam delovanja se samo nagađa. Neke studije nisu, mada neke jesu, potvrdile pozitivne efekte unosa kreatina na mišićnu snagu i izdržljivost. Pozitivni efekti su se pokazali uglavnom kod kratkotrajnih, veoma napornih aktivnosti, ali nema dokaza o pozitivnim efektima kod aerobnih aktivnosti.

Kreatin iz suplemenata može imati svojstvo stvaranja energije tokom anaerobnog vežbanja, može imati i neuroprotektivno i kardioprotektivno delovanje. Neke studije su pokazale pozitivne efekte kreatina kod neuro-mišićnih oboljenja.

Studije su dokazale da se suplementacijom kreatinom povećava nivo kreatina i fotokreatina u skeletnim mišićima za oko 15-40%, da se povećava kapacitet anaerobnog vežbanja, izdržljivost tokom treninga koja daje veću snagu i mišićnu masu i hipotetički povećava raspoloživost ATP tokom najvećih napora. Utvrđeno je takođe, da se kreatin monohidrat ne razlaže tokom normalnog procesa varenja i da se skoro 99% oralno unetog kreatina preuzima ili u mišićima ili izlučuje urinom.

Interakcije sa lekovima, biljkama i dijetetskim suplementima još uvek nisu poznate.

Za poboljšanje performansi u kratkim, intenzivnim aktivnostima, preporučuje se doza (tzv. ,,doza punjenja”) od 20 g ili 0,3 g/kg podeljena na 4 doze dnevno u periodu od 3-5 dana, a zatim doza održavanja – ne više od 2 g dnevno ili 0,03 g/kg. Uz suplementaciju kreatinom, neophodno je uzimati dovoljno vode, najmanje 6-8 čaša dnevno..

U našoj zemlji ni u Evropskoj Uniji nije definisan preporučen dnevni unos za kreatin monohidrat.