Explode -
Explode -
Explode -
Explode -
Explode - Ultimate
Explode - Savetovanja
Explode -
Explode -

Prijavljivanje

SCI 100% Whey Isolate 2kg

Šifra proizvoda: 236
6.650,00 rsd
80% čistog izolata proteina surutke
bez laktoze, sa minimum masti i šećera
maksimalno brza apsorpcija
idealan za konzumiranje nakon treninga
 
Naučnici su dizajnirali Scitec-ov 100 % Whey Isolate tako da zadovolji dva glavna cilja koja gledaju potrošači pri izboru proteinskih preparata: snabdevati mišiće sa visokokvalitetnim proteinom po mogućnosti i sa delikatnom ukusom i maksimizirati anabolizam - sintezu proteina u mišićnim ćelijama.
 
Preparat namenjen kako rekreativcima tako i vrhunskim sportistima sadrži isključivo samo izolat proteina iz surutke najveće čistoće. Proizvod se odlikuje niskom koncentracijom šećera, masti i laktoze.
 
100 % Whey Isolate ima izražene funkcije zaštite mišićnog tkiva od razgradnje i snažno utiče na pojačanu izgradnju mišićne mase visoke izražajnosti. U njemu nema laktoze, pa nema ni bojazni od nadimanja. Sa druge strane, prisustvo materija koje podižu imunitet (imunoglobini) je veće čak i u odnosu na ostale visoko kvalitetne proteinske preparate, jer je posebna pažnja posvećena njihovom očuvanju. Preparat se momentalno rastvara (ne treba blender ili mikser) i prvoklasnog je ukusa.
 
Aktivni proteinski matriks sadrži izolat dejonizovanog proteina od surutke, mikro- i ultrafiltrirani izolat od surutke, razgrađene peptide na bazi proteina od surutke.
 
Preporučena upotreba: Sadržaj jedne dozirne merice pomešati sa 2-3 dl vode ili obranog mleka i konzumirati nakon treninga, a dodatno u toku dana u zavisnosti od potrebe (ukupnog dnevnog unosa proteina), još 1-2 puta, najbolje ujutru ili između obroka.

Čist izolat od surutke kreiran da snabde mišiće visokokvalitetnim proteinom sa delikatnom ukusom.

Namenjen vrhunskim sportistima sadrži samo izolat proteina iz surutke najveće čistoće.

Proizvod sa niskom koncentracijom šećera, masti i laktoze.

Upotreba:25 g rastvoriti u većoj čaši mleka ili vode i to
1. posle treninga sa prostim ugljenim hidratima
2. između dva obroka
3. pred spavanje
4. nakon noćnog sna